lördag 8 september 2012

Ford Focus säljes

Ja, inte behöver vi ha en bil stående när vi skall vara borta så länge. Så därför skall nu Forden säljas! Den har varit bra, och i besiktningen sa besiktningsmannen att den såg ut som ny.



I alla fall så skall nu bilen säljas, en Ford Focus 1.8 Flexifuel kombi från det fina året 2007. Mätarställningen är endast 5100 mil, och service, jag det har jag gjort till punkt och pricka. Är det någon som är intresserad, så skicka gärna ett mejl till birgercarlson@comhem.se . Priset, ja skulle Tarja få bestämma skulle det nog bli en miljon. Men jag tror jag nöjer mig med mindre.

Enligt värdering på nätet står den i mellan 51-58 tusen. Men då har de räknat på en milställning på över 7000.


Och som man brukar säga, endast seriösa köpare! Bilen är ledig runt den 21 september, och finns i Stockholm.
NU ÄR BILEN SÅLD! PRISET BLEV 54900:- OCH GICK TILL UMEÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar