onsdag 19 september 2012

Havets läckerheter

Ja, då tar vi en tur med Viking Lines fina fartyg Cinderella, eller "Färjan" som den också kallas i TV. På TV får man en lite fel uppfattning om båten, det verkar som det bara är fylla med mera. Men jag vet också att de har väldigt god mat ombord.


Och det är därför vi tar en tur. Har beställt bord i Skärgårdskrogen där det just nu serveras en underbar skaldjursbuffé, med hummer, havskräftor, krabba, ostron, räkor, musslor med mera med mera. Otroligt prisvärt och gott!


Så passa på att njuta av dessa läckerheter! Vi syns ombord, och jag tror inte att jag debarkerar på ett tag!
Speciellt vill jag tacka Veronica, som jag mött ombord vid tidigare besök i Skärgårdskrogen, vilken otroligt trevlig person! Vilken service! Tack Veronica! Ni kan se henne på bilden nedan när hon ordnar en av många skaljursbeställningar. Hon kan gott ställa upp i SM i ostronöppning!

1 kommentar:

  1. Om man sitter med en påse dåliga snacks som dessutom är tom, och när man skulle hämta den var när närapå tom, trots att man gömt den så väl, vill man inte se bilder på skaldjur som är det man egentligen VILL ÄTA. Var vänliga censurera dessa förargelseväckande bilder. Annars måste jag anmäla dem.

    SvaraRadera