fredag 28 december 2012

Fotografiska

Motvilligt lät jag mig ännu en gång lockas med till Fotografiska vid Stadsgården. Jag tog tunnelbanan tillsammans med Skatan (syrran) men Tarja hon gick förstås! Hon var framme före oss som jag väntat mig. Det är David Lachapelle som visar sina alster. Det var ju ganska bra faktiskt. sedan fikade vi hos Paul Svensson. Allt var perfekt, precis som förra gången vi tittade in. Inte konstigt att de har många kunder!
Till middag blir det kanske pasta, eller varför inte lite fisk eller rumpstek!







3 kommentarer:

  1. Vilken fin fisk hon håller i...

    SvaraRadera
  2. Du tänker ju bara på fisk David!Hon är den nya läraren på Laxfiskar hos ett känt företag i Göteborgs fiskhamn.

    SvaraRadera
  3. HA! Skatan! Gott nytt år önskar denna vackra fågel//

    SvaraRadera