fredag 22 juni 2012

Det regnar i Helsingborg

Jag visste det! Det regnar där jag är. Men nu börjar det klarna. Men för min syster verkar det inte klarna. Hon är lite trött efter gårdagen och vill helst att jag skall försvinna med kameran. Jag har inga problem med gårdagen själv, det var en trevlig kväll med mycket god öl och grillat. Chuck Roll har kanske inte alla smakat. Men det är hängmörad högrev som du kan grilla och smakar underbart.

Men nu blir det sill och potäter som far skulle sagt. Årstabrännvin ligger på kylning. Det blir nog en midsommar att minnas (för en del av oss) Skipper ost från Danmark, och ostron från Frankrike.



Men god tårta gör hon!

2 kommentarer:

  1. Vem gav dig lov att lägga in detta foto?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tårtan är snyggare än syrran!

      Radera