tisdag 14 maj 2013

Dag 58

It is bad day! Nej det är ju Bad Oldsloe som vi kommit till! Mycket är visst Bad i Tyskland. Vandringen idag blev kort, endast 1,3 mil. Men med 25-30 kilo på ryggen blir det till att ta paus här och där. Men med små (tyvärr) flaskor blir man Asbachad ( kolla bild så fattar ni)
Fick en hälsning från David idag, han jobbar hårt för att få samma tränad kropp som jag, han har till och med en bild av mig på väggen för att han skall veta när han kan sluta träna.
Vissa sträckor idag fanns inte gåväg, utan vi fick gå längs vägen.Tarja är lite rädd då, men jag gör tvärt om, den bil som jag ser kommer att komma lite nära, då tar jag ett steg ut vägen, de är så rädda att skada sina bilar så det är lugnt!
Men för det mesta finns vandringsvägar som är fina.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar